Sapa2 MinaT BlOg Aku?

Tinggalkan Jejak Hangpa Kat Sini. Nanti Lamanprincess Boleh Cekidout Balik Link Hangpa. Abaikan Ja Heads Or Tails Tu... Just Tinggalkan Jejak Di Sini. Oppssss....Jangan Lupa Follow. TQ.

Tinggalkan Jekak Hangpa Kat Sini.Nanti Lamanprincess Akan Usyar Hangpa Lak.TQ.

Friday, 19 September 2014

I Wish You Were Here.

Salam Jumaat semua...

19 September 2014. Hari ni hari ulangtahun kelahiran suami aku. Macam tahun tahun lepas...dia takdak untuk kami sambut. Sekurangnya bg ucapan secara bersemuka. Tak berkesempatan lagi tahun ni...Ulangtahun kelahiran aku n ulangtahun perkahwinan pon mungkin terlepas jugak. Harap untuk sambut ulangtahun kelahiran anak² Disember ni asben ada.


Sian anak² askar tu.

I wish my husband is here.

Hmmm...

Eh..duk sambil tengok fb,jumpa ayat² ni yg macam ada lak kena mengena ngan aku.

Aku nak share sini.

Harap baik² la semua no?

bai.


posted from Bloggeroid

Sunday, 14 September 2014

Kena Tinggal Suami.

Hmm...sebenaqnya aku rasa sedih gak bila baca status kawan² kat FB.
Apa statusnya?
Cerita pasal 'suami nak tinggal'.


Aku paham sangat perasaan tu. Masa ngemas baju n barang²,suasana hening ja...layan perasaan masing²..sebelum ni aku PJJ ngn asben so aku xtau lak perasaan 'nak kena tinggal'. Perasaan lain ada la..sedih kena jalani hidup sorang²...tapi tak pernah tengok dia mengemas. Sedih rasanya.
Nak kena tinggal 3 bulan. Sapa suka?..tapi nak buat camna. tugas dia.
Jadi isteri askar adalah dugaan terbesar aku. Jadi isteri askar,bukan takat kena kawen ngn dia...kena kawen dgn keja dia jugak....kena terima la apa yg berlaku...bakal berlaku..
Hmm...bila asben kena p operasi ka..latihan ka...hati sedih la..ya la..bkn sehari dua...berminggu minggu.
Kalau yg xkeja ka..anak kecik lagi ka...boleh la balik kampung. tapi kalau aku dulu...dah la tak tinggal sama...kena tinggal lak...aku lak keja...hmm...hadap la hidup sorang².....xdaknya nak balik kampung.huuuu..
Memang kena kuat.
Semua nak kena buat sendiri.
Ni anak dh dua..lagi la mencabar.
Tapi takpa...semua tu cabaran. Buat aku jadi isteri yg kuat.Yg mampu cabar diri sendiri.
Sebelum ni duk asing...leh ja kuat..tp sejak dah duduk sama,pastu nak kena kena tinggal,memang takut. hahahaha.. banyak kali aku tanya..boleh ka...
Oh...boleh rupanya.hahahaa...
K la.anak dah jaga. Bai.




posted from Bloggeroid

Monday, 8 September 2014

Batal Cabaran Cerita 7 Hari

Dengan rasminya aku batalkan cabaran cerita 7 hari tu.
aku bz sgt.
dan aku tak tercabar langsung.hahaha

posted from Bloggeroid

Saturday, 6 September 2014

Cerita 7 Hari

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hehehehe..nampak dak tajuk tu? Cerita 7 Hari. Bukan apa sebenaqnya. Aku tengok ada kawan² blogger yang buat cabaran 30 hari,macam² lagi la 30 hari. Tapi aku nak mula dengan 7 hari dulu. Takut tak istiqomah..hihihi..

Apa yang akan aku cita ha?..Hmmm.. nak kena letak tema ka ha untuk Cerita 7 Hari ni?.. OK..sesuai dengan nama blog aku CACAMERBA, so aku akan pelbagaikan cerita aku la dalam 7 hari ni.

Hmm..dalam 7 hari ni, berapa kali aku perlu update entry dalam sehari ha?..Hmm..mungkin bergantung kepada cerita kot. hehe.. eh..cerita yang aku nak cerita aku rasa tak semestinya yang berlaku sekarang. Maungkin dah berlaku atau akan berlaku? Sapa tau? Hehehe...

Cerita² tersebut bermula hari ini.

Entry pertama mungkin tengahari² sikit.


posted from Bloggeroid