Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2011

Kasihan.

Galok ngat aih..
Kawen ja la cepat.bt malu ja...



takpala doakan la depa jauh dr perkara2 yg dilarang Allah....doakan jugak supaya jodoh depa ada..kekal sampai jinjang pelamin dan kekal smpi akhir hayat,,amin..

Sedih Sangat...

Dugaan yg aku lalui semasa mengandung ni,bukanlah alahan ka apa ka..aku rasa semua org lalui suma tu..tp yg aku tak tahan adalah nk melalui dugaan tu sorg diri tanpa suami di sisi..orang len masa ngndung bole merap ngn suami mcm2..tp aku,bole sembang dr jauh..ada tak sapa2 yg paham..pg2 cmni,aku rasa sedih sgt2...
Dalam hati aku tetap ada perasaan mrah kt sesorang smpi tepkiaq yg jahat... "patutla isteri dia tak ngandung lg"...jahatkan otak aku??..aku tak patut ckp cmtu...dia takdak rezeki lg,Allah pon dah susun sesuatu yg baik utk dia ngn istri dia...aku mintak maaf..aku pnh benci dia sgt2..tp la ni aku dak lg..aku lebih rasa bersyukur.... aku lupa..ada hikmah disebalik suma ni...dan aku masih mengharap aku jumpa hikmah tu.... Allah dah susun yg terbaek utk aku..aku tau tu...aku kena sabaq ja...pa yg penting,aku kena kuat semangat..walaupon aku dah asek nangis ja pagi petang siang malam,tp bukan sebab aku lemah semangat,tp itu ja cara kau luahkan perasaan aku..hidup perlu d…