Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2014
Lahir ja Raudhah ke dunia pukul 3.22 pagi pada 26 Dec 2013,dalam fikiran aku tak lupa pasai uri.Aku pun dgn selamber tanya uri dah keluaq ka belom.Misi tu pon dengan keyakinan dan keazaman yg tinggi jawab, "haishh..awai lagi"..

Oh..

Bukan apa.Dah macam2 cerita aku dengaq pasai uri lepas bersalin ni.Kalau tak kuaqkn sampai habis,boleh sebabkan kematian.Ada yg sampai kena seluk sbb nk kuaqkn uri yg melekat.Ada yg uri kuaq hancur2(dikatakan sbb jd cmtu sbb gap ank terlalu lama-tak dpt dipastikan kesahihannya).Macam2 lg la.

Tu yg aku tanya tu.

Lepas seketika,misi kuaqkn uri tu.Aku dgaq dia duk hbaq kat abah raudhah yg uri besaq.Aku tak amek port dh.Rasa letih.

Depa buh uri dlm plastik warna kuning.Agak berat tp aku xtengokla cmna rupanya.

Asben aku yg uruskan uri anak2 dia.Aku xpnh tau cmna.hihi..

OK la..nanti nak crita lain lak.bai.
posted from Bloggeroid