Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2016

Double BreastPump / Pam Susu di Pejabat

Assalamualaikum...

Tadi saja survey breast pump kt Pump On The Go.

Ngandung kali ni mcm nak tambah pam baru .ahhaha..ketagihan gajet BP lak dah...
Aku bekerja..jadi...minat la dgn double BP. Masa raudhah, aku pakai medela freestyle..
Kali ni cam nak guna yang lain..hehee...

Ni aku senaraikan BP...


















Cara Daftar Persatuan Alumni Dengan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (JPPM/ROS)

Awai bulan 5 hari tu, ada sorang ahli group kelas 5 sains wasap kami kata sekolah mintak sumbangan utk satu program dkt sekolah. Dipendekkan cerita...dari situ..timbuila hasrat nak tubuhkan persatuan alumni sekolah.. Dipendekkan cerita lg, Persatuan Alumni Sekolah Menengah Kebangsaan Junjung, Kulim Kedah Darul Aman pon telah berjaya ditubuhkan dengan inisiatif beberapa orang bekas pelajar. Kat sini aku nak la buh cara daftar dengan ROS untuk panduan semua dan supaya aku pun tak lupa.hehehe...

Oh..saja la nak maklum...persatuan alumni kami ditubuhkan di bawah negeri Kedah..hehee..